.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری لفظی رویانیان و پروین
درگیری لفظی رویانیان و پروین

سردار را در همه این سال ها به عصبانیت این روزها ندیده ایم. این جمله یکی از نزدیکان مدیرعامل پرسپولیس است که حال و هوای امروز او را توصیف می کند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از اوج، محمد رویانیان طی روزهای گذشته بر سر دو موضوع به شدت عصبانی شد. بحث اول به مخالفت علی پروین با حضور لوکا بوناچیچ برمی گشت که به شدت او را عصبانی کرد. نزدیکان پرسپولیس نقل می کنند که در جلسه یکشنبه شب، حاضران در نشست فریاد بلند مدیر پرسپولیس را شنیدند که مخاطبش فقط و فقط یک نفر بود: مدیر راهبردی پرسپولیس.
کمی بعدتر، یعنی در روز دوشنبه انتشار عکسی از حضور یک واسطه نقل و انتقالات در تمرین پرسپولیس در روزنامه تماشا که او را در کنار علی پروین نشان می داد بار دیگر فشار سردار را بالا برد.
او که در هیات سوگواری سید و سالار شهیدان این عکس را دید به شدت عصبانی شد و بار دیگر نزدیکانش فریادی از او را دیدند که هرگز تا به آن شب ندیده بودند.
به نظر می رسد به موازات داستان پر فراز و نشیب نیمکت پرسپولیس، پروژه بالاگرفتن اختلاف نظر مدیر عامل با عضو هیات مدیره باشگاه هم کلید خورده و شاید این باعث شود تا خاطره درگیری های کاشانی با دایی، این بار توسط رویانیان با پروین تکرار شود.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م-- ن 23 آذر 1390
اشتباه رویانیان آوردن پروین بود پروین وقتی که بیرون گود است با عوامل درونی کم کاری و بی غریتی را ترویج می دهند( خردبین 30 سال سرپرست تیم پرسپو لیس است آن مشگل به وجود میاید ومتاسفانه کسی با او کوچکترین بر خوردی نکرد) ویا درون گود است و با دلالها در زدوبند است پرسپولیس نیاز به یک خانه تکانی جدی داردکسی باید اینکار را انجام دهد که از هیاهو تماشاچی وجراید زرد نهراسد وعلافه بر اینکه باید کاربلد باشد پشت اش هم باید خیلی کم باشد متاسفانه آدمهای محتاج به رای به پروین نیاز دارند نه به روییانیان
نا شناس 23 آذر 1390
اقا بي خيال فوتبال پاك پاكه ، مافيا ندارد ،

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.